Wielu naszych klientów mówi nam, że początkowo mieli obawy przed zgłoszeniem się po bezpłatną wersję testową BauApp. Boją się zobowiązań, długiej i skomplikowanej implementacji czy tego, że aplikacja nie spełni swojej funkcji. Dlatego też postanowiliśmy wyjaśnić Wam krok po kroku, na czym polega i jak przebiega miesięczny okres testowy, by rozwiać wszelkie wątpliwości. Gotowi? Zaczynamy!
1. Zgłoszenie przez stronę/maila/telefonicznie
Spokojnie, to nie oznacza jeszcze, że musisz skorzystać z wersji testowej. Zamawiając demo, wyrażasz na razie tylko zainteresowanie nim. Wkrótce po Twojej wiadomości (prawdopodobnie tego samego dnia) skontaktujemy się z Tobą, żeby umówić się na spotkanie – twarzą w twarz lub online, w zależności od tego, co Ci bardziej pasuje. Jak powinieneś przygotować się na takie spotkanie? Zastanów się, na jakim projekcie chciałbyś przetestować aplikację – może to być zarówno trwająca, jak i wkrótce rozpoczynająca się inwestycja. Będziemy Cię pewnie pytać także o to, jakie są najczęstsze problemy na Twoich budowach, jakie funkcjonalności będą dla Ciebie najważniejsze czy na czym najbardziej Ci zależy.
2. Spotkanie
Na tym etapie porozmawiamy o tym, jak miałaby wyglądać współpraca. Razem wyliczamy, ile możesz zaoszczędzić i po jakim czasie zwróciłaby Ci się inwestycja w naszą aplikację, prowadzimy analizy procesów w Twojej firmie, które można zoptymalizować dzięki digitalizacji, omawiamy pakiety, jakie oferuje BauApp, i przedstawiamy nasze rozwiązania. Dzięki temu lepiej poznajesz nasz produkt, ale nie musisz jeszcze decydować. Jeśli jednak uznasz, że sam chciałbyś spróbować, przesyłamy Ci umowę na 30-dniową wersję testową. Nie ponosisz wówczas żadnych kosztów. Jeżeli Twoja firma zdecyduje się na okres demo, podpisujemy dokumenty i możemy zaczynać!
3. Implementacja
Tak jak w przypadku implementacji naszego pełnopłatnego rozwiązania, trwa ona zaledwie jeden dzień roboczy i to tylko wtedy, jeżeli decydujesz się także na moduł do zarządzania dokumentacją – jeśli nie, jest nawet krótsza i wymaga zaledwie kilku godzin. Razem wprowadzamy wszelkie dokumenty i rysunki techniczne do systemu, tworzymy konta wszystkich użytkowników, którzy będą pracować na aplikacji, włączając w to Twoich ewentualnych podwykonawców, ustalamy strukturę, według której mają być uporządkowane pliki, dodajemy listy kontrolne czy najczęściej występujące usterki. Tego samego dnia szkolimy cały zespół – na placu Twojej budowy lub online, jeśli tak wolicie. Tymi pracami będzie się zajmował Wasz dedykowany Doradca Klienta, który będzie Waszą osobą kontaktową przez cały czas trwania testów. Na bieżąco będzie śledził to, jakie moduły są najbardziej przydatne w Waszym projekcie, co można usprawnić, czy ktoś jeszcze potrzebuje przeszkolenia itp. Raz w tygodniu będzie się z Wami zdzwaniał lub spotykał na budowie, aby omówić to, jak korzysta Wam się z aplikacji i jakie jeszcze procesy mogą wymagać optymalizacji, by w pełni wykorzystać potencjał digitalizacji.
4. Testowanie
To z pewnością najprzyjemniejszy etap wersji demonstracyjnej – bez opłat i zobowiązań możesz się cieszyć wszystkimi funkcjonalnościami BauApp, z których korzystają nasi pełnoprawni klienci. To już realne oszczędności dla Twojej firmy – na czasie pracowników, na poprawkach, których nie trzeba było wykonywać, bo wszyscy korzystali z aktualnych wersji dokumentów, na papierze, czy na błędach, do których nie doszło dzięki listom kontrolnym. Zwiększasz też bezpieczeństwo zespołu, przenosząc dużą część kontaktu na aplikację. Gdybyś jednak uznał, że to rozwiązanie Ci nie odpowiada – w każdej chwili możesz zrezygnować z testów bez żadnych konsekwencji. Tylko po co, skoro już po pierwszym tygodniu użytkowania sam możesz się przekonać, ile zyskałeś. Nie wierzysz? Sprawdź sam!